tirsdag den 10. april 2012

Kjære bloggbok - andres hemmeligheter

For en gangs skyld skal jeg droppe å legge ut om alle mine små og store hemmeligheter. I stedenfor vil jeg fortelle om et nettsted som deler andres hemmeligheter, nemlig hjemmesiden Norske Hemmeligheter. På hjemmesiden kan hvem som helst legge inn deres hemmelighet - så velges det ut en hemmelighet om dagen, som så blir postet med et passende bilde på siden.

Det bygger på at mange har hemmeligheter man går og bærer på og som man ikke tør eller kan fortelle noen. Tanken er så at man kan fortelle det til kjempe mange mennesker, men samtidig være anonym. Jeg tror det er mange som har godt av å lette hjertet noen ganger - og da er dette jo en genial side å gjøre det på.  

Det er jo noe av det samme jeg bygger bloggen min på også. Jeg skriver om alt som plager meg eller som jeg bare vil fortelle noen, men som jeg ikke kan eller vil fortelle noen jeg kjenner. Det kan jo godt være det er noen som leser bloggen min som jeg kjenner i forveien, men de vet jo ikke at det er meg.

Så ta en titt på nettsiden og del en hemmelighet du sitter inne med og som du har behov for å få ut:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar